Dlaczego flaga jako nośnik reklamy skupia Naszą uwagę?
W dobie tak szeroko rozumianego marketingu, którego działania skierowane są na wypromowanie marki, flaga jest jednym z rozwiązań, które zyskują na coraz większej popularności.
Flaga na różnych wydarzeniach, w których bierzemy udział, świadczy o Naszej obecności. Nie bez powodu Firmy wystawiające się na różnych targach, eventach w taki właśnie sposób zaznaczają swój udział w wydarzeniu. Szerokie zastosowanie barw na flagach, ciekawa grafika, daje Nam możliwość zauważenia Nas z drugiego końca hali targowej. Flagę wraz z masztem możemy postawić na dowolnie wybranym miejscu na terenie firmy, w pobliżu ogrodzenia, na parkingach, podjazdach, przed wejściem do lokalu, punktu, w którym pracujemy, tym samym oswajając odbiorcę z marką i coraz bardziej zapadając w pamięć Naszych potencjalnych klientów.
Mamy teraz tak dużą dowolność w wyborze różnych typów flag, ich wymiarów oraz wysokości na jakiej możemy Naszą flagę umieścić, łącznie z mobilną wersją masztów, które możemy wszędzie ze sobą zabrać, że wystarczy, że dobrze przemyślimy Naszą strategię marketingową, aby w pełni skorzystać z tego nośnika i rozreklamować Nasz produkt, według swoich upodobań.
Wartość marketingowa flagi jest niepodważalna, ale skąd bierze się ta ogromna siła reklamowa flagi, która wręcz zmusza przechodnia do zapoznania się z widniejącą na niej treścią?
Możemy z pełną świadomością odpowiedzieć, że jest to ruch flagi, który to podświadomie powoduje odruch, że patrzymy w daną stronę. Od tysięcy lat ludzie musieli reagować na dostrzeżony ruch, dzięki temu mieli co jeść to tzw. instynkt łowcy czekanie na poruszenie się zwierzyny w lesie, czy ryby w rzece decydowało o przetrwaniu, również w przypadku zagrożenia ze strony przeciwnika ruch miał duże znaczenie.
Rozglądajmy się dookoła Nas, czytajmy instynktownie czy z ciekawości hasła flag firmowych, gdyż ten niewerbalny język jest sposobem na komunikację firm z ich odbiorcami, niech czujność będzie drogowskazem dla Nas czego potrzebujemy i kogo w tym gąszczu reklam wybierzemy, a tym samym zaufamy w Naszej dalszej współpracy, czy przy jednorazowej transakcji.
My ze swojej strony życzymy klientom zaufanych firm, a firmom wiernych klientów, których konkurencja tak łatwo nie przyciągnie.