Maszt przed firmą jako nośnik reklamy
Prowadząc firmę przykładamy wagę do planu działania oraz strategii firmy ale również do jej dobrego/pozytywnego wizerunku tego wewnętrznego jak i zewnętrznego. Istnieją różne możliwości reklamy, rozpowszechniania marki, bycia widocznym w świecie wirtualnym jaki i realnym.
Bycia widocznym – dosłownie
Niemała forma reklamy jednocześnie estetyczna, prestiżowa i mówiąca w sposób wyrazisty o firmie.
Widoczna z daleka, przyciągająca wzrok, zmieniająca się w zależności od potrzeb firmy.
Tyle możliwości i zalet zawartych jest w jednej formie a mianowicie w maszcie flagowym.
Sam maszt to prosta, elegancka forma, którą tworzy tyka masztu w kształcie świecy wykonania z włókna szklanego jaki i z aluminium, dostępna w dowolnym kolorze wraz ze zwieńczeniem które zdobi maszt na szczycie.
Natomiast reklamę firmy tworzy flaga wyeksponowana/eksponowana na maszcie.
Flaga na maszcie pozwala na czysty i wyrazisty przekaz informacji w sposób nienachalny i niepowtarzalny. Flaga jest materiałem w sensie dosłownym ale i materiałem reklamowym, który w łatwy i prosty sposób można zmienić poprzez odświeżenie/zmianę projektu graficznego w zależności od potrzeby.
Maszt z flagą jako reklama firmy nie ginie w tłumie wszechobecnych banerów, bilboardów czy pstrokatych i często natarczywych ulotek, plakatów.
Z uwagi na to, iż maszt i flaga są elementami architektury, które w sposób naturalny przyciągają wzrok nie są uciążliwą formą reklamy a jednocześnie powierzchnia flagi jest na tyle duża, że pozwala na czytelny przekaz. Stanowi też świetny sposób na oznaczenie się jako firmy czy siedziby firmy, ponieważ maszt z flagę jest świetnym punktem rozpoznawczym.